Sale

Kani 89 LXRY PRM Beige-White

Original price was: 120,00€.Η τρέχουσα τιμή είναι: 96,00€.

Τα Kani 89 LXRY PRM Beige-White συνδυάζουν την κλασική αισθητική του μπάσκετ με μοντέρνα στοιχεία.

Κωδικός προϊόντος: KKFWM000396-AW24 Κατηγορίες: , , Ετικέτες: , , , , , , , , , ,

Περιγραφή

Kani 89 LXRY PRM Beige-White

Αυτά τα αθλητικά παπούτσια της Karl Kani είναι σχεδιασμένα με γνώμονα το στυλ και την άνεση. Κάνοντας τα ιδανικά για το μπάσκετ αλλά και για καθημερινή χρήση. Η κομψή εμφάνιση τους σε συνδυασμό με την μπεζ και λευκή παλέτα χρωμάτων, τα καθιστούν εύκολα στο συνδυασμό με κάθε ντύσιμο.

Το πάνω μέρος είναι κατασκευασμένο από δέρμα και συνθετικά υλικά, εξασφαλίζοντας υψηλή ανθεκτικότητα και ευελιξία. Οι διάφορες υφές στο εξωτερικό μέρος δημιουργούν ένα μοναδικό αισθητικό αποτέλεσμα. Ενώ το έμβλημα Kani στη γλώσσα προσθέτει ένα ξεχωριστό στοιχείο επωνυμίας.

Η ενισχυμένη, παχιά σόλα από καουτσούκ παρέχει εξαιρετική απορρόφηση κραδασμών και σταθερότητα κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού ή του περπατήματος. Προσφέροντας ταυτόχρονα εξαιρετική πρόσφυση σε διάφορες επιφάνειες.

Κύρια χαρακτηριστικά:

  • Υπογραφή Karl Kani σε εμφανή σημεία
  • Δερμάτινο και συνθετικό άνω μέρος με υφασμάτινη επένδυση
  • Ενισχυμένη σόλα για άνεση και αντοχή
  • Ιδανικά για μπάσκετ αλλά και casual χρήση

Τα Kani 89 LXRY PRM Beige-White συνδυάζουν την κλασική αισθητική του μπάσκετ με μοντέρνα στοιχεία. Προσφέροντας ένα κομψό και πολυτελές αποτέλεσμα για όσους αγαπούν το στυλ και την άνεση.

Επιπλέον πληροφορίες

Εταιρεία

Karl Kani

Μέγεθος

41, 42, 42.5, 43, 44, 44.5, 45, 46

Χρώμα

beige

Εταιρία

Karl Kani

About

Karl Kani has truly gone from rags to riches. Known as the God Father of Urban Wear, he now finds himself looking over the billion dollar industry that he inspired. He is a visionary of many first… The first to develop the baggy jean concept. The first urban fashion company to employ an all-black sales force. And the first designer to host a fashion show at the White House during President Bill Clinton's term.

Growing up in Brooklyn Kani's style was inspired by Hip-Hop and street culture. Apparel in this aesthetic was nowhere to be found. Without adequate clothing options, 16-year old Williams decided to make his own clothes. Friends and strangers took notice of his unique threads, and Williams soon began taking orders. He yearned to take this hobby to the next level and would ask himself the question, “Can I do it?” . With more and more demand from the public for his wares, he gained the confidence to move forward. He eventually answered that incessant question, “Yes I can,” and committed himself to the challenge by legally changing his name to Karl Kani. In 1989, under his new moniker, he moved to Los Angeles to pursue this passion more seriously.

Today the Karl Kani brand has spread internationally throughout 25 countries in Europe and 13 flagship stores in Japan, including one in Harajuku, and unlike many other high-end brands Karl Kani has stayed true to his label. His passion for quality, design and craftsmanship has meant that, Kani continues to produce all his garments in the US.

Μπορεί επίσης να σας αρέσουν: